DSpace

Please use this identifier to cite or link to this item: https://data.ufl.udn.vn/handle/UFL/615
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn Thị Huỳnh Lộc-
dc.contributor.authorBùi Thị Hòa Oanh-
dc.date.accessioned2024-07-13T03:58:21Z-
dc.date.available2024-07-13T03:58:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://data.ufl.udn.vn//handle/UFL/615-
dc.description.abstractThe overall aims of this study are to investigate the current reality of FA in English classrooms at Dong A University. At the same time, the FA will be examined to identify how lecturers have conducted it in English classrooms, and thereby to find out some possible problems encountering when applying the FA in English classrooms at Dong A University.-
dc.language.isovi-
dc.publisherTrường Đại học Ngoại ngữ, Đại học Đà Nẵng-
dc.subjectEnglish language teaching-
dc.subjectLý luận và Phương pháp dạy học bộ môn-
dc.subjectKiểm tra đánh giá quá trình-
dc.subjectthực hành-
dc.subjectphản hồi-
dc.subjectlớp học tiếng Anh-
dc.subjecttrường Đại học Việt Nam-
dc.titleNghiên Cứu về Thực Trạng Kiểm Tra Đánh Giá Quá Trình trong Các Lớp Học Tiếng Anh tại Trường Đại Học Đông Á-
dc.title.alternativeLVTHSI2022-8140111-001-
dc.typeluanvanthacsi-
Appears in Collections:Lý luận và Phương pháp dạy học bộ môn tiếng Anh
TMP2

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Due to copyright, some materials are displayed in bibliographic records or for archives only. Using materials in the Digital Library must comply with the Intellectual Property Law.