DSpace

Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://data.ufl.udn.vn/handle/UFL/382
Nhan đề: A Study on Students' Motivation and Its Correlation with English Reading Comprehension Achievement at sky- line lower-secondary school, Da Nang city
Nhan đề khác: LVTHSI2023-8140111-019
Tác giả: TS. Huỳnh Ngọc Mai Kha
Nguyễn Thị Hồng Nhung
Từ khoá: English language teaching
Lý luận và Phương pháp dạy học bộ môn
Reading motivation factors
English texts
Self-efficacy
Intrinsic motivation
Extrinsic motivation
Achievement in Reading Comprehensio
Năm xuất bản: 2023
Nhà xuất bản: Trường Đại học Ngoại ngữ, Đại học Đà Nẵng
Tóm tắt: This study aims to examine the motivation of students at Sky-line secondary school in Da Nang, Vietnam, specifically their engagement with different types of English texts. It seeks to identifyfactors influencing their motivation to read in English and explore any correlation between reading motivation and overall reading 2 achievement. The study also aims to provide recommendations forenhancing Vietnamese learners' motivation to read in English, based on the research findings. By addressing these objectives, the study aims to contribute to the field of English language education and support the development of effective strategies for promoting reading motivation among students at Sky-line secondary school.
Định danh: https://data.ufl.udn.vn//handle/UFL/382
Bộ sưu tập: Lý luận và Phương pháp dạy học bộ môn tiếng Anh
TMP2

Các tập tin trong tài liệu này:
Không có tập tin nào liên quan với tài liệu này.


Vì lý do bản quyền, một số tư liệu chỉ có biểu ghi thư mục, hoặc chỉ mang tính chất lưu trữ. Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật sở hữu trí tuệ