Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://data.ufl.udn.vn/handle/UFL/1006
Nhan đề: | AN INVESTIGATION INTO TEACHERS’ PERCEPTION OF PROJECT-BASED LEARNING IN TEACHING ENGLISH AT PRIMARY SCHOOLS IN DA NANG. |
Nhan đề khác: | SVNCKH2021-116 |
Tác giả: | Truong Thuy Nga |
Từ khoá: | teachers’ perception project-based learning primary English teachers students. |
Năm xuất bản: | 2021 |
Nhà xuất bản: | Trường Đại học Ngoại ngữ, Đại học Đà Nẵng |
Tóm tắt: | The purpose of this study is to explore the perception of primary English teachers, regarding project-based learning and the current practice of project-based in their English lessons. The instruments employed for data collection and analysis of the study include a survey questionnaire for 11 teachers currently teaching Grade 3-5 and observations six lessons at three different primary schools in Da Nang City. The work revealed that the teachers possess significant theoretical knowledge and also regard project-based learning as a beneficial approach. The findings of the study supported the view that teachers can gain benefits through students’ project-based learning in obtaining content knowledge and group work skills and that is the reason why they have become less favourable to traditional teaching methods. |
Định danh: | https://data.ufl.udn.vn/handle/UFL/1006 |
Bộ sưu tập: | NCKH CỦA HỌC VIÊN/SINH VIÊN |
Các tập tin trong tài liệu này:
Không có tập tin nào liên quan với tài liệu này.
Vì lý do bản quyền, một số tư liệu chỉ có biểu ghi thư mục, hoặc chỉ mang tính chất lưu trữ. Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật sở hữu trí tuệ