DSpace

Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://data.ufl.udn.vn/handle/UFL/381
Nhan đề: Enhangcing English Reading Comprehension Among Twelfth- Graders in Da Nang through Instruction of Metacognitive reading strategies
Nhan đề khác: LVTHSI2023-8140111-018
Tác giả: TS. Lê Thị Giao Chi
Nguyễn Thị Hà
Từ khoá: English language teaching
Lý luận và Phương pháp dạy học bộ môn
Enhangcing English Reading Comprehension
Instruction of Metacognitive reading strategies
Metacognitive
Năm xuất bản: 2023
Nhà xuất bản: Trường Đại học Ngoại ngữ, Đại học Đà Nẵng
Tóm tắt: The aims of the present study are threefold. Its primary aim is to investigate the level of metacognitive awareness used by 12th graders in Da Nang City when reading an English text. It also aims to investigate changes in students' metacognitive awareness of reading strategies following the implementation of metacognitive strategies. Finally, it aims to unfold the impact of metacognitive strategy instruction on the reading comprehension of grade 12 students Da Nang City.
Định danh: https://data.ufl.udn.vn//handle/UFL/381
Bộ sưu tập: Lý luận và Phương pháp dạy học bộ môn tiếng Anh
TMP2

Các tập tin trong tài liệu này:
Không có tập tin nào liên quan với tài liệu này.


Vì lý do bản quyền, một số tư liệu chỉ có biểu ghi thư mục, hoặc chỉ mang tính chất lưu trữ. Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật sở hữu trí tuệ